Igår så fick jag "ledigt" ifrån frugan och ungen och var då ute på en svartklubb. GIllar i normala fall inte att gå på såna men nui var det en gammal polare som just kommit ut ifrån fängelset för mordförsök som skulle fira ihop med sina andra polare.
Vi drog till en lokal svartklubb i Södertälje i alla fall. DEt första man såg var att vi var de enda svenskarna där. Jag antog dock att klubben drivs av Södertäljenätverket och eftersom jag känner Hells Angels, eller i alla fall folk där, så räknade jag att ingen skulle fucka med oss.
Vi börjar spela poker och min polare har dragit en kvarting innan och spelar rätt dåligt. Försöker få honom att sluta men han vägrar att lyssna. När en turk/syrian går all in och sitter och flinar åt honom så synar han fast han inte har ett skit. När syrianen vinner och kanllar honom för "dumfitta" så kastar polarn drinkglaset i ansitket på syrianen.
Jasg förstår vad som håller på och hända och skriker åt alla i gänget att springa mot dörren för att fly. När alla är ute utom polarn som kastade glaset så kommer en biffig vakt och tar fast honom rpecis innan han hinner komma ut. Eftersom det börjar springa en massa biffiga syrianer där inne så blir polarn panikslagen och drar fram sin kniv och hugger syrianen i magen såatt han släpper taget.
Sedan så åker vi fort iväg i min bil som står parkerad utanför. SOm tur är så följde de inte efter oss. Efter ett tag så ringer jag polisen och tipsar om klubben så att de ska få annat att tänka på.
Jag har skuldkänslor som fan för att jag inte drog iväg min polare tidigare därifrån. Tänk om jag hade gjort det, då hade han kanske inte åkt dit för mord/mordförsök igen. Jag vet faktiskt inte om syrianen överlevde.
Mina frågor, och det som vi ska diskutera är:
1. Var det mitt fel (delvis) det osm hä'nde?`
2. Hur ska jag bli kvitt skuldkänslorna?`
3. HAr ni varit på svartklubb`?
4. HAr ni bråkat på svartklubb?
5. Vad anser ni om svartklubbar?
6. Tror ni att syrianerna i södertäljenätverket golar ner min polare?
Minst 7 mil till Halmstad.