1
Facebook filter
Postat av mixxxer den 9 Februari 2011, 01:13
6 kommentarer · 134 träffar
Tjena. Har märkt att facebook filtrerar bort vissa statusuppdateringar som ens vänner gör. Kan man på nåt sätt ändra detta så att dom visar allting? Tycker de blir färre och färre statusuppdateringar bland mina vänner fast sen gick jag in på en väns profil och kollade och såg då att hon hade upptaderat för en timme sen fast när man kollade på main-sidan stod de inget.
Så, om nån vet om de är nåt filter man kan ändra på för att få se fler statusuppdateringar skulle jag gärna vilja veta hur man ändrar på de :)
Är egentligen inget stort problem och jag är inte nån stor facebook nörd som uppdaterar varje dag. Har bara tråkigt och kom och tänka på de här, har för mig att jag läst de nånstans. Men, seriösa svar uppskattas!
Så, om nån vet om de är nåt filter man kan ändra på för att få se fler statusuppdateringar skulle jag gärna vilja veta hur man ändrar på de :)
Är egentligen inget stort problem och jag är inte nån stor facebook nörd som uppdaterar varje dag. Har bara tråkigt och kom och tänka på de här, har för mig att jag läst de nånstans. Men, seriösa svar uppskattas!