Har märkt att jag har en viss lagg i min browser, använder för tillfället FF för att det visade sig att det tog mindre minne än Google chrome.
Men trots det så har jag det här lagget, fryser liksom till ibland under en kortare stund, När jag skriver så fryser det fast, sen kommer texten efter cirka 2-3 sekunder, samma sak händer i youtube klipp och streams, ibland fryser bilden till i några sekunder, och sen tillbaka.
Någon som har något tips på vad det möjligtvis kan vara?
I samma veva kan vi ju kanske diskutera vilken browser som är bättre, och varför.
MvH whilly2dope
Iaf det finns en sida där du kan räkna ut hur starkt nätagg du bör ha, bara välja delar osv :
http://www.antec.outervision.c om /
Bör funka
Disk:fisk
#2 Har redan bra grafikkort osv. Problemet var mitt klena nätagg, men nu fick jag ett på 550W i julklapp så det ska nog räcka ett tag :P
God jul!
Datorn startar om när jag lirar assassins creed ett tag vilket vanligtvis brukar betyda att den inte får tillräckligt kraft.
Och nej det är inte värmen som är felet, har redan 3 fläktar + CPU-fläkt, GPU-fläkt och en fet rumsfläkt riktad mot datorn.
Har man för dåligt nätagg och datorn inte får tillräckligt med kraft så startar den om.
Har ett nätagg i som jag tror är på 600 watt typ. Men när jag köpte datorn så fick jag ett på 800 med. Men för att det ska funka så lär man byta voltspänning typ sa dom när jag ringde och frågade. Är det nån här som vet nått om hur man gör de?
info om datorn:
Processor AMD Phenom(tm) II X4 955 Processor, 3200 Mhz, 4 kärnor, 4 logiska processorer
2st. ATI Radeon HD 5700 Series