Bråk mot farsa i lekparken
I förmiddags när jag var med min son i lekparken så var det en annan farsa där med sin son. Det märktes tydligt att han ville visa att hans son var bättre för när min son, Oden heter han, inte klarade att balansera på ett räcke så tog han upp sin son, som säkert är 1 år äldre, dit och lät honom gå. Samtidigt sa han "nu ska du gå på räcket som den fula ungen fär borta inte klarade av att gå på".
När hans son ramlade ner så skrattade jag varpå han glodde väldigt illsket på mig. Sen gick han iväg ett tag och kom sen tillbaka med sin son och en polare till honom. JAg vänder bort blicken en stund och hör sedan min unge skrika. Då har hans son slagit till honom. Jag springer fram till den andra ungen och säger att jag ska rövknulla honom om han gör så en gång till. Då kommer hans farsa springande med hat i blicken rakt emot mig. Jag går lite åt sidan man han ändrar bara kurs och sktar på mig.
För att inte råka illa ut slänger jag ut en frontspark i magen på honom så att han flyger bak. Nä'r han ligger ner och kippar efter luft så funderar jag på att göra slut på honom m,en kom på att jag har en anti vålds grupp som jag måstr tänka på.
Då hör jag "jag har allt på film, nu jävla åker du dit för misshandel". DEt är en 14-15 årig grabb som stått och filmar och nu springer iväg. Jag tänkte springa efter honom och ta mobilen men ångrade mig.
Nu är frågan, tycker ni att jag gjorde rätt och kan jag åka fast för detta? Jag ångrar mig som fan nu när jag precis muckat ifrån kåken. Jag vill ju ordna upp mit liv och sluta nita folk., Mår riktigt dåligt av detta. Samtidigt käner jag att det var rent självförsvar, han kom ju soringande mot mig och allt.
Vad tycker ni? Har ni varit med om liknande? Diskutera...
galna!!!
Sånna här jävla saker gör bara nazirörelsen legetim! Det får inte ske, Ipp till kamp mot EUs jävla rasbiologi!
Förjävligt imo
- Arier
- Bruna
- Svarta
- Judar
- Kommunister
- Gula
- Slaver
etc....men så vill ju inte EU dela upp för de är så rädda för vad judarna ska säga..
För att göra det riktigt, riktigt, RIKTIGT enkelt för er på fragbite så kan jag dela in raserna som är på jorden i några fack. Dessa fack har i verkligheten mångdubbelt fler underfack och vinklingar men det är ingen ide att jag försöker förklara för då kommer ni inte att förstå.
Raser som är enkla för er att förstå skillnader på:
1. Nordeuropeér (t.ex Sverige, Finland, Ryssland, Norge m.fl)
2. Sydeuropeér (t.ex Spanien, Italien, Grekland)
3. Afrikaner (Svarta människor)
4. Asiater (Människor ifrån Kina, Japan, Thailand m.fl)
5. Araber/perser (Israeler, irakier, iranier, afghaner m.fl)
6. Sydamerikaner (Mexico, Brasilien m.fl . Förväxla inte dessa med sydeuropeér trots att de vid första anblick kan likna lite.)
Dessa fack är RASER, politisk uppfattning och tro gör inte någon skillnad på din ras, inget du kan göra kan ändra på din ras.
Om en ursvensk blond man väljer att konvertera till judendom eller islam samtidigt som han är kommunist så är han fortfarande likförbannat en nordeurope och det kan han aldrig komma ifrån, lika lite som vi kan komma ifrån våra föräldrar eller våra fingeravtryck.
Jag ser för övrigt kriget mellan raserna som något som måste prioriteras före allt annat, som tex individuella behov eller kamp mellan klasserna.
Antagligen kommer EU införa en hel del saker inom snar framtid som påminer om nazi-tyskland. Jag hoppades att det inte skulle hända men det verkar som att hoppas utan att göra något är bara idiotiskt. Det finns visst många fördelar med att man kan kontrollera var en person bor osv. Tyvärr så är det till nackdel för dig som är en fri individ. Om de har mer koll på var du finns, vad du jobbar med osv så kan de få för sig (med eller utan skäl) att du är ett hot och det är bäst att likvidera dig. På något sätt tror jag att det är emot konstitutionen och mänskliga rättigheter. De som inte tror på detta, gör som ni vill för att för eller senare kommer de att sätta oss alla i en koncentrations läger.
BTW de tjockskallar som tror att allt detta är okej KOLLA INTE vart den här länken leder! http://www.youtube.com/watch?v =EahooGbQrUs