Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svinder efter runk/sex

Postat av syNC4ESC den 6 Februari 2011, 22:22
48 kommentarer · 18 817 träffar
Ibland får jag en svidande känsla efter jag har haft sex eller har runkat. Det liksom bränner i urinröret, får ont i magen och blir både skitnödig och pissnödig. Oftast så går jag och skiter efter och då kan jag klämma ut piss lite i taget och känner mig pissnödig hela tiden. Har upptäckt att detta ofta uppkommer när jag är lite bajsnödig när jag har runkat. Så min fråga är vad fan kan man göra åt det här? Finns det någon annan som har samma problem? Nu kommer ni säkert säga, men bajsa innan då. Men hur jäkla sexigt är det att säga precis innan man ska knulla, vänta jag måste bara skita först?
Nu sitter jag o masserar och hoppas det ska försvinna. Ska fan ta mig till vårdcentralen imorn. Bara det att de är så jäävla pinsamt.

Men då är frågan, hur löser man det för stunden? Kan ipren funka tro? Tacksam för svar!

Seriösa svar, är fan skitskraj.. :(
Föregående tråd
Nästa tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..