1
Företag
Postat av julsteffz den 6 Februari 2011, 21:03
45 kommentarer · 224 träffar
Hejsan. Jag heter Stefan Magnusson och skulle vilja starta eget företag. Är 15 år (16 om 1 månad) Jag tänker inte gå gymnasium för jag har inte orken. Jag klarar inte av skolan. Min egna far har crawford i ryggen på sitt företag. Och jag vill ha ett eget. Jag har min far på min sida som kan stötta mig med lite pengar. Han hade en uppväxt utan pengar så han vill att jag ska kunna klara mig lite själv. Så jag undrar om någon har tips eller förslag på ställen via internet eller i verkligheten där jag kan kolla upp sådant. Skulle också kunna tänka mig och jobba på ett företag där jag har ganska mycket makt över mig själv. Jag vill ha ett företag p.g.a av samhället har förstört mig totalt. Skolan är för hård för mig. Ni får gärna skratta åt mig, eller vad ni vill. Jag är inte efterbliven eller förståndshandikappad. Klarar bara inte matematiken i skolan. Vet inte varför har inte kunskapen till det bara. Jag har vg i svenska och engelska. G i idrott G+ i träslöjd G i hemkunskap G i fysik G i teknik -G i biologi. Men jag klarar inte. Jag anstränger mig men i Sveriges samhälle så ger det inga betyg. Så jag har inte lagt skolan vid sidan. Bara att jag inte vill gå en linje som jag inte vill. Så jag är sugen på eget företag. Där jag kan få en normal inkomst. Vill inte ha överflöd av pengar. Pengar gör ingen människa glad. Sen vill jag anställa hur jag vill. Tänker ge andra ungdomar jobb som inte heller klara skolan. Ge andra också en chans. Så är det någon som vet något bra ställe eller har något själv som kan hjälpa mig skulle det vara till stor hjälp och evigt tacksam. Och helst inga onödiga korta svar. Gärna något att läsa, och helst inga skratt eller något omoget här. Tack i förhand
MVH
//
Stefan Magnusson
MVH
//
Stefan Magnusson