Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Polarn misshandla sin tjej, jag nita han

Postat av Litsor_Skilsor den 6 Februari 2011, 01:50
45 kommentarer · 285 träffar
Ikväll så vad jag på fest hemma hos polarn, har precia kommit hem och är jävligt full fortfarande så kanske skriver lite stavfel, hur osm helst polarn och jag söp ihop och drack massa whiskey. Sen kommer hans tjej in i köket och börjar klaga på honom att han inte hjälper till med att städa etc. Då säger han att han står med sin homie och att honm kan vara tyst. Då käftar hon och han lackar och kallar henne för hora.

Då ger hon honom en örfil och då lackar han rejält och sätter en snurrspark i magen på henne. Då kommer min fru in i köket och se3r vad osm hän t. Eftersom hon är vän med hans fru så hoppar hon på min polare. Han höjer näven för att slå henne. När jag ser det så tar jag en ölflaska och slår ner honom. Sen tog jag med min tjej hem och knullade värsta passionerat för hon sa att on älskade när jag försvarar henne.

Hur som helst vafan ska jag göra imorgon. Ska jag säga till min polare att det var jag som slog ner honom? Ska jag polisanmäla honom för att han gjorde en tae kwon do spark på sin tjej? Har ni sjöälva misshanlat nån brud eller försvarat er brud mot nån snubbe? SOm ni ser finns det oändligt mycket att diskutera i denna tråd!

45 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar