Jag ska skriva en "novell" på min blogg som handlar om just MILFS. Så jag måste kolla runt lite bland killar.
MILF står för Mother I Would Like eller (love) dunno. To fuck!
Har massa tjejkompisar som har barn, som kallar sig själva för milfs. TEX; "Men jag är ju en milf tihi". Läste precis nyss en kompis som ser ut as a mother fucker (inte för att vara taskig) och är 35 år gammal. kallade sig själv för milf på fb.
Då kommenterade jag. Är du? :S Inte för att vara taskig. Men, ja.. jag bara rååååkade!
Så ALLA mammor kan inte vara milfs. Även fast dom är mammor. det verkar som att vissa tjejer tror det. Att bara för att man har barn, så innebär ordet MILF just det, att man är en mamma.
Det är ju det, de går ut på.
Hur är en MILF i era ögon?
Jag har en kille som kallar mig för sin milfy.
När jag frågat honom.. varför han anser att jag är det, har han sagt.. Att jag passar in på alla kategorier en milf ska passa in i.
han sa dock aldrig vilka kategorier.
Så.. killar.. Vad är en milf? Och säg inte bara "en milf är en milf" .. beskriv gärna, jag tänker använda mig utav era svar till att sammanställa en sak till bloggen, hade en annan blogg förut, där jag hade "veckansnoveller" men har en ny nu, och där tänker jag köra samma sak. Kommer inte använda mig utav namn, eller så. Enbart göra en sammanställning utav era svar :)
Om ni orkar. HIT ME!
OT:
när kommer wow mega server
Nej du kan inte joina någon guild på en annan server.