Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Smörfight!

Postat av Skogens Vaektare den 3 Februari 2011, 17:11
18 kommentarer · 154 träffar
Tjafan!

Jag och min klass har under några dagar har haft en diskussion som man skulle kunna säga har gått lite över styr och det hela handlar om något så viktigt som vilken sida av en macka man egentligen brer ut smöret på...
Ungefär hälften av klassen tycker av någon anledning att man ska bre smöret på den vågiga sidan och jag och den resterande hälften anser att smör och annat pålägg hör hemma på den platta sidan!

Mitt främsta argument är att om man brer smöret på den vågiga sidan hamnar det i äckliga jävla klumpar, de andra har inte nått vettigare argument än"Du brer fel", "Mackan ligger med platta sidan ner när den tillverkas" och "Den platta sidan ska ligga längst med bordet så att mackan är rak" som om dom trodde att mackan skulle trilla av bordet ellernått om dom la den åt det andra hållet...

Så nu är det alltså upp till er kära fragbitare att komma med svaret, berätta vilken sida just du brer på och kom gärna med argument varför!

Vilken sida brer du på?

75 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar