Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag ska bli pappa igen!

Postat av Litsor_Skilsor den 3 Februari 2011, 15:07
74 kommentarer · 178 träffar
Igår så kom min tjej med det roliga beskedet att jag ska bli pappa för andra gången. Hon träffade mig på ett besök i fängelset och vi knullade på och nu har hon aldrig blivit gravid av det. Måste säga att man blir en helt annan människa av att skaffa barn och bilda famlj, hade kanske fortfarande varit ute och slagit ner folk annars.

Nu undrar jag om ni har förslag på bra patriotiska namn (även om jag har startat anti våld kampanj och grupp så är jag fortfarande nationalist och älskar mitt land). Min första son heter Oden, jag funderar på att döpa min andra till antingen Tor eller Thule, och till Freja om det blir en brud. Finns detr någon som har bättre förslag?

DEt vore också kul, nu när jag är pappaledig, att kunna träffa andra nyblivna föräldrar i Stockholmstrakten och snacka lite barn och familjeliv medans våra söner leker i parken. Med andra ord, om du också går hemma och tar hand om ett barn, tveka inte att kontakta mig så kan vi ta en fika eller nått.
Föregående tråd
Nästa tråd

74 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar