Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Gå ner KG till sommaren?

Postat av P0DMASTER den 2 Februari 2011, 23:31
48 kommentarer · 478 träffar
hejsan alla fbare!

Är en trogen lanare sedan år tbx och då fått i mig mycket onyttigheter under alla dessa år! så nu har man samlat på sig en lite kagge och vill derför bli av med den till sommaren så man slipper skämmas!

Tänkte börja med detta "schema" nästa måndag och hålla på så till ungefär första veckan utav sommarlovet, beroende på hur snabbt jag får resultatet jag vill ha!

väger ungefär 98kg och är ungefär 1.90 lång och är rädd att nå 100kg gränsen! så jag tänkte höra med någon kanske mer erfaren "gymmare" om det är möjligt att gå ned till ungefär 70-75 kilo under dessa månader men samtidigt ha ett life?

Mitt schema har jag tänkt se ut såhär varje dag. Men kan lägga till att jag kommer gymma någon/några dagar i veckan och sedan göra lite armhävningar,situps innan jag lägger mig!

rask promenad innan frukosten i cirka 20-30min. gå en omväg hem från skolan och sedan springa ungefär 25min på kvällen. kan tillägga att jag även åker skidor ibland! (slalom)

ska försöka äta så nyttigt jag kan och undvika kolhydrater,socker osv. men vid vissa tillfällen kanske man tar sig ett glas cola på en fredag t.ex.

tror ni jag skulle kunna klara att gå ner ungefär 20-25kilo under ungefär 3 månader?

kom gärna med tips om hur jag ska gå ned i vikt lättare, vad jag skall undvika osv!

Stavfel och konstig stycke indelning bjuder jag på då jag är trött och vill bara gå till sängs!

tack i förhand.

Mvh, jackofaces.
OBS, såg att jag failade på topic! ska stå kilo, inte kg!

Gymmar du?

73 personer har röstat
Föregående tråd

48 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 48 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..