Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Just fri från fängelset :)

Postat av Litsor_Skilsor den 2 Februari 2011, 10:18
164 kommentarer · 201 träffar
Alla ni som hängt i detta forum under en tid vet vem jag är. För er som inte vet så var jag en av de ledande personerna i en firma vid namn combat 88. Jag var inblandad i en rad slagsmål men har nu insett att det var fel väg att gå. DEt hela slutade med att jag misshandlade en pedofil med ett baseboll trä. Jag hade bara tänkt skrämma honom men sen så tappadew jag kontrollen och höll på att slå ihjäl honom en sen kväll i hans trappuppgång.

Efter detta så blev jag dömnd för grov misshandel men fick inte sitta av hela tiden eftersom jag bara var 18 år när brottet begicks. Inne på fängelset så fick jag en massa polare som gillade att jag hade slagit på en pedofil. Efter att ha misshandlat en annan våldtäktsman inne på fängelset så steg jag i rang ytterligare. Hängde ganska mycket med Hells Angels killarna och det slutade med att de sa att jag alltid kunde ringa dem om jag fick problem och att de gärna vill ha mig som torped och indrivare till dem.

Jag tänkte över detta men la ner tanken, speceillt eftersom min tjej födde en son undetr tiden jag satt på kåken.

DETTA är en av anledningarna att jag skriver tråden. Jag vill få alla som är med i formor och slåss att lägga av med det för det leder ingen vart. Visst man får ett rykte och kan dra in cash och brudar och sånt men det är inge bra i längden. Jag har nu bildat en anti-våldsgrupp som kommer att gå runt på stan på kvällarn samt på fotbollsmatcher för att förhindra bråk. Om någoin vill gå med i min grupp och göra något gott för samhället så är det bara att höra av sig.

Jag skrev också tråden för att höra om det är någon annan som suttit i fängelse samt hur ni hade det. Jag satt i Kumla och jag har hört att det finns hårdare ställen. Ni andra som suttit inne, vad satt ni inne för och hur blev det efter att ni muckat? Fortsatte ni eller la ni av? Hur gick det för er att lägga av, fick ni jobb etc?

Som ni ser finns det hur mycket som helst att diskutera!
Föregående tråd
Nästa tråd

164 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar