Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

körkortsprov

Postat av yesliferlol den 1 Februari 2011, 16:56
15 kommentarer · 74 träffar
Hejsan!
Det är så att jag känner mig väldigt nära körkortet nu och jag hade tänkt boka in teoriprov nästa vecka och förarprov nära intill.

Jag har övningskört med min far hela tiden och har inte haft behov av någon körskola enligt honom.

Det enda som oroar mig är under förarprovet då man ska göra säkerhetskontroller innan man påbörjar uppkörningen.

Min pappa har berättat en historia om sin gamla barndomskompis som failade på just "säkerhetskontrollen". Läraren sa åt honom att göra en kontroll utanpå bilen och killen gick runt bilen, sparkade lite lätt på däcken.. Sen satt han sig i bilen igen och då sa läraren typ: "Jaha, då behöver vi inte köra då."

Så vad jag nu tänkte fråga är om någon kunde lägga in lista på de säkerhetskontroller man brukar få vid uppkörning, så jag vet VAD man skall göra så jag slipper faila på en sådan simpel sak.

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..