Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Startat en svensk damnyouautocorrect

Postat av Surpuppan den 31 Januari 2011, 15:41
16 kommentarer · 1 046 träffar
Tjenare, jag har nu startat en svensk variant av "damnyouautocorrect" och jag behöver lite tips om hur jag kan förbättra sidan samt göra den populär.

Anledningen till att jag startade denna sida är för att jag sitter på damnyouautocorrect varje dag och garvar och verkligen älskar den sidan, jag tycker därför att det ska finnas en svensk variant av den också.

Jag har skapat sidan på blogger för enkelhetens skull.

--------------------------- ------------------------------ -----------
Lite info om sidan då.
Den heter fantadigt9 och finns på http://fantadigt9.blogspot.com /

Bidrag skickas till fandigt9@gmail.com eller postas i denna tråd. Namn är frivilligt.

Jag skulle också vilja ha lite hjälp med att göra en header då jag inte är så bra i photoshop men som sagt, jag varken tigger eller tvingar någon :)

Kom gärna med tips om namnet låter fånigt, jag kom seriöst inte på något bättre.

--------------------------- ------------------------------ ------

Nu är jag inte säker på om detta strider mot Fragbites regler då jag inte riktigt marknadsför min sida, jag frågar bara efter hjälp.

Tack på förhand alla :)

Verkar detta vara en bra idé?

21 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..