Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur fixar man problem me glapp i hörlur?

Postat av glitchmade den 28 Januari 2011, 20:27
15 kommentarer · 14 552 träffar
Jag blir så fruktansvärt förbannad just nu.

Köpte nyligen nya Koss-hörlurar och det kostade mig en hel del och redan efter 1 månad så har det redan blivit glapp i lurarna :S

Ljudet från ena hörlur försvinner då och då beror på hur man vrider på sladden - förstår ni hur jag menar?

Nån av er kanske har varit med i samma situation så ni kanske förstår vad jag syftar på.

När man vrider på sladden , då menar jag då precis vid plug som om man ska stoppa in i input-hålet av mp3-spelare.

Varför uppstår det glapp i ljudet så här? Vad är det som gör att detta händer så många hörlurar? Mina andra hörlurar jag köpt tidigare har haft samma problem efter ett tag. Ena hörlur slutar börjar först att glappa och sedan slutar det att fungera helt och hållet! :S

Finns det nåt sätt att förebygga detta?
och

Finns det nåt sätt att laga detta OM det redan blivit glapp i lurarna?

Hur hade ni fixat detta? Och nämn inte garanti för det tänker jag göra med den här koss-lur men jag vill också även försöka laga mina andra hörlurar som garantin gått ut redan ...
Skulle vara enormt tacksam för ett svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..