Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

AvazI

Postat av AvazI den 22 Februari 2005, 23:37
23 kommentarer · 181 träffar
Jag heter Sam Chehregosha och hade nicket AvazI. Jag började lira cs ett bra tag sen och nått en del höga mål och slagit stora klaner. Många känner inte mig och det är inte så konstigt heller. Visst jag vet vad ni tänker: nån random osv. Jag har tänkt länge på hur mycket är Counter strike värt i gentligen? Är det värt att offra sin flickvän? Studierna? Varför? Visst alla vill nå CPL och alla dom stora cuperna/lanen och vinna dom. Alla vill vara bäst i världen och tjäna pengar. Men hur många blir igentligen kända och tjänar pengar? 100 av 1 000 000 ? Kanske. Jag förlorade min flickvän för ett litet tag sen för att jag spelade för mycket för jag vill nå målet som alla CS spelare vill. Men nu vill jag uppmana alla person att verkligen tänka efter. Är det värt att sitta dagen in och dagen ut och bara spela cs om och om igen? Jag vet att alla bestämmer om sitt eget liv osv men tänk iaf efter. Jag hoppas alla som spelar nu och svara på denna tråd kommer lyckas och får den lycka som alla längtar efter men för mig är det slutet.

Yours!

/Sam 'AvazI' Chehregosha
Föregående tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..