Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#1 haha förstår dig. Men för att förtydliga lite så är mina problem följande.
1. Mitt tangentbord startar inte innan jag har möjlighet att gå in i bios.
2. Windowsladdningsbild fryser ibland.
3. Datorn har börjat lagga (tror det är cpun)
Märkte i slutet att texten blev åt fan men jag ides inte skriva om allt och jag ville att alla detaljer om på vilket sätt datorn laggade osv skulle vara med :D
Finns det inget sätt att komma åt bios från desktop?
Ska jag prova köpa ett nytt moderkort och se om det blir någon skillnad? Om det inte blir det när jag har provat överklocka osv så är det väl lika bra att köpa en ny processor ändå... Men det förutsätter ju att någon kunnig kan säga om det är processorn det är fel på. Kan tillägga att jag märker att det kan vara extremt stor skillnad på hur bra datorn funkar från session till session. Till exempel så körde jag en cinebench för drygt 4h sedan och fick ett klart sämre resultat än vad jag fick nu
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
1. Mitt tangentbord startar inte innan jag har möjlighet att gå in i bios.
2. Windowsladdningsbild fryser ibland.
3. Datorn har börjat lagga (tror det är cpun)
Märkte i slutet att texten blev åt fan men jag ides inte skriva om allt och jag ville att alla detaljer om på vilket sätt datorn laggade osv skulle vara med :D
http://gyazo.com/9e396b34795c5530cbf23c20276a74a0
#4 nej fick bara med en usb-miniusb
Ska jag prova köpa ett nytt moderkort och se om det blir någon skillnad? Om det inte blir det när jag har provat överklocka osv så är det väl lika bra att köpa en ny processor ändå... Men det förutsätter ju att någon kunnig kan säga om det är processorn det är fel på. Kan tillägga att jag märker att det kan vara extremt stor skillnad på hur bra datorn funkar från session till session. Till exempel så körde jag en cinebench för drygt 4h sedan och fick ett klart sämre resultat än vad jag fick nu