Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mobbning

Postat av STRANDBAG den 21 Januari 2011, 12:37
20 kommentarer · 180 träffar
Jag sitter här och kokar snart över av ilska, är så jävla arg så måste skriva av mig.

Vet inte vart jag ska börja, kan inte ens tänka klart.

Jag får höra varje dag av min flickväns lillebror hur mycket mobbning bråk och slagsmål det är bland ungdomarna i hans ålder. Han är 13 år, fyller 14. Han brukar visa mig mordhot över facebook som dessa småskitar skickar till varandra som de vore sms och jag blir lika arg varje gång.
Varje dag är det något nytt, ett bråk i skolan, en grupp som tryckt ner nån stackare med ord och nävar.

Jag är en person som blir så fruktansvärt arg varje gång jag fått höra att nån blivit mobbad. Spelar ingen roll om jag känner personen eller inte. Blir arg direkt och känner för att fara hem till snorungarnas föräldrar och skälla ut dem för deras misslyckade jävla ungar som går på andra.

För ungefär en timme sedan fick jag ett sms av min syster som är 10-11 år hon går i årskurs 5 tror jag.
Hon skrev, jag citerar.

"Kan du snälla komma och hämta mig på skolan är så ledsen. Alla killar är så dumma. När jag gick på toaletten så hade dom sagt att jag var en subba till hela klassen och tagit mina skor och fyllt dem med vatten, snälla hämta mig. Vill inte vara kvar."

Jag ringde direkt till skolan och bad om att fick prata med rektorn.
Jag skrek i telefonen i minst 10 minuter tills den jävla kärringen la på för mig. Funderar stark på att fara dit och skälla ut varenda jävel för deras låga intelligens och saknad av sympati för andra.

Jag hämtade iallafall min syster och påpekade att läraren som satt i klassrummet var misslyckad från sitt första andetag.

JAG HATAR BARN SOM MOBBAS.

Vad är det som händer med dagens ungdom?
Är det föräldrarnas fel eller är det skolan man ska skylla på.

Brinner snart upp,
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..