Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
-2

mor flippar, ang skidresa

Postat av Kenza den 19 Januari 2011, 16:53
32 kommentarer · 148 träffar
Tjo, vart erbjuden en resa till sälen över hela sport sportlovet med med min mor och hennes nya kille.

henns nya kille, vi kan kalla han per.

Per har en kille som är 2år äldre än mig, 17år. han är rolig och snäll osv, men ganska säker på att jag inte kommer klara av han 1vecka, då han kan vara väldigt störande.

över jullovet så drog jag med mamma, per, och pers son till Åre i 3dar. det va kul osv, vi hyrde stuga och hade det bra.

men iaf, så pratade mamma och resan på sportlovet med mig igår, och jag säger följande; asså.. jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska me... och då flippar hon och säger, menvafan?! då var de ju bra att du hyrde stuga för 4pers, du har ju sagt att du ska me ?!

nej, sa jag. du sa att ni skulle dit och sa att jag fick förlja med, sa aldrig ja eller nej.

då mumlade hon något som jag inte hörde.

det är inte bara det med hans son, utan jag orkar inte spendera hela mitt lov till skidresa.

hjälp mig fragbite, what to do ?

följa med och hålla käften, elr säga nej, och räkna med en urflippning.

#5, okej, tänker du på barnen i afrika varje gång du äter också elr ?
hmm, achmed från afrika får nog aldrig mat, tar nog lite mera. eller?
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..