Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

irriterande Granne..

Postat av knas7 den 19 Januari 2011, 11:21
24 kommentarer · 421 träffar
Hej Fragbite!

Jag har ett problem.

Jag bor i en lägenhet våning 8a.
en dag så plingade det på min dörr. gick för att öppna Ingen där? hör bara hur hissen precis åkt ifrån min våning.
struntade i det. 2-3 dagar senare plingade det igen, hände samma sak struntade it. en tredje gång jag springer till dörren öppnar springer ut i trappen tittar in i fönstret i hissen och ser att en 60+ asiatisk tant/kvinna står där. och åker ner?

jag förstod ingenting. jag var väldigt chockad? wtf?

2 veckor senare kommer ett Brev där det stod

Hej,

dämpa ljudet, sluta banka i golv och väggar på morgonen och kvällen?

jag ringde min hyresvärld som jag då känner och säger som det är. och han skulle gå dit och prata med henne. han gick dit. ochhan ringde mig. och sa att han inte förstog språket?

1 vecka senare så kommer någon o plingar på min dörr klockan ca 19.00 och säger att jag ska va tyst. o hon skrek och min granne som bor bredvid kom ut och sa att jag är den tystaste grannen han har haft i hela sitt liv han är ca 50+.

vi stängde dörren och jag gick in och spelade lite xbox.

klockan 23.00 kommer hon och Bankar öppnar brevlådan och SKRIKER på sitt språk i brevlådan.

då gick jag dit och sa att jag sover.

sen gick det någradagar. och min pappa kom på besök.vi tog en kaffe och satte oss i köket.

det plingas på dörren igen, och ja går och öppnar och hon är väldigt arg klockan är ca 17.00. jag bad henne gå och stänger dörren, då hör man världens bank och ryck i brevlådan, lät som om dörren skulle gå sönder typ. sen gick hon till slut.

ja och så håller det på hon kommer och rycker i min brevlåda och skriker.

SÅ HJÄLP MIG FRAGBITE.

jag har en såndär huligan tuta jag ska tuta ut i brevlådan om hon kommer igen? eller ska jag skita i henne och låta henne hålla på.

hyresvärlden har varit där 3 gånger. dock så har det hyresföretaget eller vad det heter sålt vårat hus till ett annat företag :(...

HJÄLP! :( måste jag flytta? :( bor skit bra för övrigt 1 min till stan, nära till allt. fin lägenhet. okej hyra allt. och alla grannar är trevliga utom henne? va ska man göra? Polisanmäla eller :(

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..