Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Föreningsparbanken, bra service?

Postat av Bzr den 22 Februari 2005, 15:36
8 kommentarer · 143 träffar
Hejsan.

Tänkte berätta en sak som hände mig idag när jag gick in på föreningsparbanken och gjorde ett ärende.

Eftersom vi forumister tipsar varandra om företag/butiker vi bör hålla oss borta från och bra företag/butiker att beställa från eller begära tjänster.

Nu är det den 22/2, 6 dagar kvar för mig tills löningen kommer. Jag har "nödmat" kvar iform av pasta och så, så jag klarar mig iaf. Kommer dock inte ha cigg så jag klarar mig.

Har 54 kr kvar, och hade -9 på mitt konto hos föreningsparbanken så jag tänkte gå in och sätta in 15:- så jag kan ta ut 100 kr genom bankomaten.

Efter att jag hade satt in dessa 15:- och sedan gick till bankomaten hörs ett konstigt ljud, såsom att den inte läser mitt kort. Och kan sedan inte heller ta ut denna viktiga 100-lapp för mig.

Eftersom att jag anser att deras bankomattjänst som dem erbjuder och som jag betalar ca 350:- för om året ska fungera så tycker jag att man borde kunna få någon sorts service då tillbaka.

Går in och berättar läget och att jag tycker jag borde då kunna ta ut en 100:- vid kassan och då få ca -95 kr minus på kontot, exakt samma sak som om jag hade tagit ut vid bankomaten.

Men nej hon vägrar.
Visst jag förstår deras policy och att dem kanske inte får göra så men att dem inte förstår att om deras tjänst inte fungerar och dem sätter mig i en svår situation så borde dem kunna göra ett undantag? Jag får ju hursomhelst ändå minus på kontot om jag hade fått tagit ut vid kassan.

Det minusbeloppet kommer ju ändå dras från min lön den 28:e.

Blev lite långt kanske, men det jag vill veta är om det finns fler som har dåliga erfarenheter från föreningsparbanken och även om ni tycker dem gjorde fel eller rätt.

Tycker ni att dem ger bra service utifrån denna berättelse som för övrigt är 100% sann.

Alla onödiga svar och andra kommentarer som bryter mot reglerna undanbedes.

MvH//Bzr
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..