Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem hemma..

Postat av shhven den 18 Januari 2011, 22:33
39 kommentarer · 214 träffar
Tjena! har ett jävligt jobbigt problem hemma..

Först och främst , jag började gymnasiet på IV för att jag har haft en jobbig period i 8an & 9an.. och fick panik för att jag låg så långt efter och hoppade av IV precis nu i veckan..

Och det får man ju göra eller hur? inget fel med att hoppa av gymnasiet!

Fast min pappa går ständigt runt och klagar på mig att jag inte går i skolan & säger att han inte kommer bidra med några pengar och allt sånt skit..

Han har även stängt av internet för att jag inte ska ha tillgång till det BARA för att jag inte går i skolan..

Han säger att jag inte hjälper till hemma ett piss fast jag plockar ur & in diskmaskinen på mån-tis .. går ut med hundarna på dagarna när jag är hemma & lagar mat nån gång ibland.. tycker det är hjälpsamt nog?

Köper julklappar som kostar över 400:- styck till alla i familjen & även födelsedagspresenter , och vad får man för det? SKIT!

Och idag bad jag han köpa hem lite godis åt mig för 50:- och han frågar , "Har du kontanter hemma åt mig sen då?" Japp det har jag , för min syster är skyldig mig 100:- som hon lånat , och då när han säger nu för kanske 1 timma sen.. " Var är pengarna? "

- Jag svarar "Syrran ger dig dom , hon har ju lånat av mig"
- Han svarar "DU sa att du hade det!"
- Jag säger "Du får dom när syrran kommer hem"
- Han säger "Det är var droppen , nu kommer jag dra in SOC i det här"

Jag fattar INGENTING!?!??

Blir så jävla ledsen/sur/besviken , känns inte som han bryr sig om mig ett piss!? han bara klagar hela jävla tiden..

Kan även tillägga att jag har STÖRSTA intresset för innebandy och satsar till 120% och är väldigt tekniskt och bra. Och spelar i DIV1 och HJ.

Och nu om 10dagar ska vi betala in 2000:- till laget för en cup i Mora vi ska spela & farsan säger du får betala själv , jag tänker inte göra det. Och jag har 1500:- och det är pengarna jag fick i julklapp , liksom.. KUL och lägga dom!??

Min lillasyster spelar också innebandy & hon hade cup för 1månad sen och den betalade pappa & hon kunde lägga sina pengar på kläder osv..

Seriöst blir så jävla suuuuuuuuuuuuur! han har sagt att han ska leta fosterhem och sånt skit & jag fattar inte varför när jag sköter mig hemma osv men INTE skolan , men liiksom WHATEVER!??

Känns som han ser mig som en liten snorunge som man kan säga vad man vill till och inte sin son..

Jag kan inte flytta till mamma för hon har inte plats i sin lägenhet + hon har inte pengar att försörja mig med..

vad ska jag göra!?
Föregående tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..