Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Röda kinder

Postat av ForbiddenForest den 18 Januari 2011, 22:27
9 kommentarer · 207 träffar
tja, ja har ett ganska allvarligt problem, enligt mej, jag har under flera års tid haft problem med röda kinder "rodnad". Det uppkommer alltid om ja blir varm inombords lr om det är kallt lr när ja dricker alkohol lr anstränger mig, det är väldigt jobbigt socialt att gå runt med det. Jag bruakr använda foundation när ja festar osv för att dölja rodnaden. Nu menar ja itne lätt rodnad, utan det blri rött somfan, som 2 stora tomater.

Jag har kollat runt lite och det finns laser behandlingar som efter några behandlingar kan ta bort rodnaden. Jag kommer säkert att göra det, men för säkerhets skull vill jag veta om det är någon mer som lider av detta och har gjort sånna här bahandlingar.

Tacksam för svar

Edit: Detta är inte jag på bilden, men det ser ungefär likadan ut. http://data.fuskbugg.se/dipdip /2693.jpg
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..