Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp mig (filmtitel)

Postat av malmgren den 16 Januari 2011, 01:15
18 kommentarer · 190 träffar
Hej :)

Jag försöker komma på namnet till en film jag såg för några år sen men kan verkligen inte komma på det. Så jag tänkte att ni kanske kan hjälpa mig om jag berättar det jag kommer ihåg.

Det är en amerikans tonårsfilm. Ganska gammal, helt klart från innan 2000-talet. Handlar om en nördig kille som jag tror betalar skolans snyggaste tjej för att "dejta" honom på låtsats så att han typ ska bli mer populär å så. Sen slutar den med att han blir avslöjad men dom blir tsm ändå blablabla.. Någon som sett denna film? kommer inte direkt ihåg några detaljer.

Sen vill jag också höra vilken er absoluta favorit komedi är :) Själv har jag svårt att bestämma mig men jag gillar verkligen Dude wheres my car

Edit: Cant buy me love var namnet! för er som inte sett den föreslår jag att ni gör det, det ska iaf jag ;D

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..