1
Gävle - titta hit!
Postat av ALEXNDR den 15 Januari 2011, 21:47
81 kommentarer · 3 377 träffar
Hej Fragbite!
Jag har under en längre tid funderat på att flytta till Gävle. Min pappa bor i Sandviken och jag vill därför söka mig ner åt det hållet. Känner att det skulle vara skönt att pröva på att flytta till en helt ny stad. Bor just nu i Sundsvall.
Har fått ett antal arbetsintervjuer på diverse försäljnings-företag och jag har börjat leta efter egen bostad.
Ni som bor (alternativt bott) i Gävle kan väl säga hur staden är i allmänt och hur man skaffar sig de bästa förutsättningarna för att ha ett roligt liv i staden.
- I vilket område ska man bo?
- Vilka företag/personer har hyresrätter/hyr ut lägenheter?
- Vilka företag är bra att jobba för? (Telefonförsäljning)
- Vart går man för att festa?
Etc.
Tack på förhand! :)
Jag har under en längre tid funderat på att flytta till Gävle. Min pappa bor i Sandviken och jag vill därför söka mig ner åt det hållet. Känner att det skulle vara skönt att pröva på att flytta till en helt ny stad. Bor just nu i Sundsvall.
Har fått ett antal arbetsintervjuer på diverse försäljnings-företag och jag har börjat leta efter egen bostad.
Ni som bor (alternativt bott) i Gävle kan väl säga hur staden är i allmänt och hur man skaffar sig de bästa förutsättningarna för att ha ett roligt liv i staden.
- I vilket område ska man bo?
- Vilka företag/personer har hyresrätter/hyr ut lägenheter?
- Vilka företag är bra att jobba för? (Telefonförsäljning)
- Vart går man för att festa?
Etc.
Tack på förhand! :)