Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En liten historia

Postat av clea den 15 Januari 2011, 00:14
2 kommentarer · 132 träffar
Nu ska jag berätta en liten historia hur de fyra vännerna jag, orgefish, kemisten och Dexterz träffade STRAAANDD och vice versa. Allt hände den dystra tisdagen under Dexterz Amnesia-stream…

Kemisten, en sprallig pojk i sina bästa år hade precis joinat chatten på streamen som Dexterz satt upp. Även orgefish kom in i chatten och alla väntade förhoppningsfullt. Ögonblicket senare, när det var över 50 pers inne så joinade jag chatten.

Det var fortfarande ganska chill innan the big man kom in, dvs STRAAANDD. Självklart blev alla överrumplade över att biffen STRAAANDD kom in för att se streamen, STRAAANDD som var så mycket större än alla andra, STRAANDD som var en självklar idol bland många nerds @ fb, STRAAANDD vars trådar trollat många newbs och försänkt ett gott skratt till de värdiga, mannen som var den grymmaste av de grymmaste.

orgefish och Kemisten var först emot honom eftersom de inte var lika känd som han var osv, men under den långa tid av förberedelser som det tog Dexterz att fixa sitt gameplay, var det många som drog… endast Kemisten, orgefish, jag och STRAAANDD förblev trogna till sin kommande vän och ledde därmed till att dessa coolingar blev friendz.

Efter ett tag joinade även smok3 chatten och han blev snabbt en följeslagare i STRAAANDDs kändizklubb. När Dexterz till slut lyckats fixa sin stream och startat Amnesia var det många som fick sig ett gott skratt. Även om Dexterz inte var av samma hårda valuta som STRAAANDD var han ändå en grym lirare på Amnesia, ännu bättre på mario var han…

Men detta är inte det viktigaste, utan det essentiellaste i denna historia är det faktum att en liten p12 vid namn calle försökte även han göra en stream. Han såg Dexterz och ville överträffa honom precis som många andra p12, och precis som många andra p12 var han lätt att lura.

Då han inte hade någon kunskap om detta och trodde att man behövde en webkamera, frågade han självklart oss i chatten hur man streamade. Det började lite lurigt med kommentarer som att man behövde TVÅ webkameror istället för bara en. Självklart trodde nuben på det hela och STRAAANDD fick gå in för att hjälpa pojken, eller det var iaf vad alla trodde. I själva fallet drog STRAAANDD största lauringen på honom i världshistorien…

Han sa till calle att om han fick hans syrra msn skulle han hjälpa honom. Med nytt vunnet mod skrev calle ner sin syrras msn i chatten och väntade ivrigt på den hjälp han tidigare förnekats. Men hjälpen kom aldrig, utan istället hade STRAAANDD tagit syrrans msn och börjat skriva med henne osv.

Eftersom hon var snygg bestämde sig STRAAANDD för att ragga upp henne, vilket han så småningom också gjorde… inge svårt för honom liksom. Calle blev lite sur då även andra addade hennes msn så som jag, smok3, orgefish och kemisten m.m. Allt slutade iaf med att calle surade ihop och drog medan kemisten, smok3 och kemisten roade sig med att kolla på Dexterz medan han spelade WoW.

Jag drog från streamen för att spela på playnation med polare. Beträffande STRAAANDD så drog denne från chatten illa kvickt då jag fått förfrågan av calles syrra om dom skulle ses. Han drog dit och satte på henne och alla hennes snygga kompisar, totalt 20 pers… han ska träffa dom imorrn också, han är grym osv

peace

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..