Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fick stånd under brandövningen

Postat av Vemfan den 13 Januari 2011, 23:58
15 kommentarer · 818 träffar
Tjenare Fragbite!

Innan idag på skolan hände något väldigt pinsamt. Jag satt med mina polare och lirade poker på håltimman, och helt plötsligt så ljöd brandlarmet i rasthallen, tydligen så var det en brandövning.
Vi plockade ihop kortspelet och låste in ett par saker i skåpet. Sedan så skulle ett 50-tal pers strömmas ut genom samma dörr, och samtidigt kände jag hur jag började bli hård.

Oftast så skulle jag inte bry mig så mycket om jag får ståfräs bland lite småfolk, då jag lätt kan gömma det med jackan, men problemet här var att att pitten letade denna gången sig ut genom kallingarna så den nuddade vid det vänstra låret och lämnade en synlig bula, som inte var lika lätt att gömma. Som sagt var det ju mycket folk också, men jag kunde ju inte stanna inne, så jag följde med polarna som otåligt tjatade på mig.

De hade ännu icke märkt någon, men på vägen mot samlingsplatsen så vänder sig Joel mot mig för att prata, men så ser han min bånge och skriker ''Max har stånd, hahahahahaha''. Alla runtom börjar kolla på mig, och sammanfogar sig i Joels skratt. Ett par tjejer som jag känner tittar också på mig, de skrattade dock inte, de tittade snarare bara lite snett på mig.

Just i det ögonblicket fäller jag en tår och springer hemåt.
Väl hemma så sätter jag mig vid datorn och filosoferar, loggar sedan in på diverse chattprogram, för att bli påhoppad pga dagens incident.
Fragbite, jag är väldigt rädd för att gå till skolan imorgon, Vad ska jag ta mig till?

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..