Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Svensk Bangbus

Postat av JAILBREAK den 13 Januari 2011, 19:42
32 kommentarer · 2 388 träffar
Hej! Det är så här att jag kom över en minibuss billigt i somras och har inte förrens nu kommit på vad jag ska göra med den. Efter att ha blivit inspirerad av Bangbros Bangbus tänkte jag och en polare göra en svensk verision av detta. Jag behöver alltså tips på vad denna minibuss ska heta och se ut?

Här är en bild på bilen som jag tog i somras
http://data.fuskbugg.se/dipdip /2010_04092010Randombilder.jpg

Vi söker också en frivillig som kan hänger på i detta projekt. Vi kommer att besöka populära sydsvenska städer under sommaren och helt enkelt ragga upp brudar som vi sedan sätter på och dumpar. Kravet på dig är att du ska vara 20+, hellst inte över 25, ha körkort och vara en allmänt skön snubbe som inte fegar ur i första hand. Vi kommer dela på alla kostnader, d.v.s. bensin, sovplatser, mat osv.

Jag kommer inte att skriva ut någon specifik info om vilka vi är här i tråden, utan det tar vi i så fall i PM. Jag kan säga så mycket som att jag fyller 21 i år och min kompis fyller 22. Vi bor i Skåne båda två och har kännt varandra i många många år. Vi anser oss själva att vara roliga och mycket trevliga att umgås med. Nog om oss.

Om ni känner er intresserade så tveka inte på att slänga iväg ett PM och glöm inte att lämna ett namnförslag och något kul att måla på bilen.

Vi hörs!
Föregående tråd
Nästa tråd

32 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 32 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..