Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Själv så gjorde man en egen skateboard. Typ en old-school model (oval) som Stewies huvud:-) Åker inte speciellt mycket då jag egentligen håller mig till vanlig skateboard åkning.
Sen kommer jag ihåg att man gjorde skidor under en lektion och sedan drog man ut för att åka på dem i slutet av lektionen. Kan tilläggas att skidorna var hyfsat korta och de smordes in med någon smörja som jag inte kommer ihåg vad det var. Det såg i alla fall ut som någon lack av något slag.
Våran skola hade så sjukt höga bord och otroligt hårda, obekväma stolar. Och en dag slog det mig att jag kunde göra ett eget bord, och en egen stol som kunde stå vid min "plats" i klassrummet.
Tillslut så satt jag där med ritning på både bord och stol, det slutade med att jag fick göra ett flertal bord och stolar till mina polare. Ritningen spred sig och jag fick ett flertal stora bud från stora möbelfabriker, de vill alltså köpa designen. Nu finns bord, stol och soffa att köpa på bland annat IKEA.
Se vart detta tog mig, välbetald möbeldesigner.
Ge aldrig upp, vill du göra något så ska du helt klart ge allt.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Du kan göra en skylt där det står Fragbite i trä
fett fräscht med trächassin.
Kan någon cr1tta mig med lite mer förslag? :-)
Då har du o göra ett tag.
OnT: Gör en trädildo med lärarens namn på och ge han den.
Sen kommer jag ihåg att man gjorde skidor under en lektion och sedan drog man ut för att åka på dem i slutet av lektionen. Kan tilläggas att skidorna var hyfsat korta och de smordes in med någon smörja som jag inte kommer ihåg vad det var. Det såg i alla fall ut som någon lack av något slag.
Tillslut så satt jag där med ritning på både bord och stol, det slutade med att jag fick göra ett flertal bord och stolar till mina polare. Ritningen spred sig och jag fick ett flertal stora bud från stora möbelfabriker, de vill alltså köpa designen. Nu finns bord, stol och soffa att köpa på bland annat IKEA.
Se vart detta tog mig, välbetald möbeldesigner.
Ge aldrig upp, vill du göra något så ska du helt klart ge allt.
Nej jag tänker inte göra ett jävla gangstap12_slagträ_drag0nslaye r.
Ska göra en mus.
OnT: Smörkniv
Basebollträ,
Ak47,
Kniv
?
En spik genom en träbit. Ett litet trick som hittat på existenz. :)
Skrivet med min Android-mobil
Kan någon --> CR1TTA <-- mig med lite mer förslag?"
Jag personligen tycker ju att ett chassi bara skulle vara fränt.. men vill du inte vara nördig så äre rätt dumt o använda en frase från wow liksom?
http://www.fragbite.se/?thread ID=946891
Eller, en vapensmedja?
http://www.youtube.com/watch?v =WQjgWdJQmmQ&feature=related
http://jesper.nu/video/38237