1
Kan inte kolla på southparkstudios!
Postat av Suarez den 12 Januari 2011, 17:28
3 kommentarer · 4 575 träffar
Hej fragbite! South park är min absoluta favoritserie men nu har det hänt något. Brukar alltid kolla på southparkstudios.se men för ett tag sen hände en skum grej. Jag skulle titta på avsnittet "Mysterion rises" och efter 1.36 så börjar den buffra.
Alla avsnitt jag försöker titta på stoppas vid 1.36 av att den behöver buffras. Jag kan titta på klipp på YT, SK och sådana sidor men inte southparkstudios.se. Fick en ny dator nu i jul så tänkte att det skulle funka nu, men det gör det inte .:(
Det måste ju vara något med internet men jag fattar inte varför för 24mb/s måste ju räcka? Har testat olika webläsare men funkar inte. Kan någon snälla hjälpa mig?
Förlåt för konstig text är väldigt trött. Tack på förhand!
Alla avsnitt jag försöker titta på stoppas vid 1.36 av att den behöver buffras. Jag kan titta på klipp på YT, SK och sådana sidor men inte southparkstudios.se. Fick en ny dator nu i jul så tänkte att det skulle funka nu, men det gör det inte .:(
Det måste ju vara något med internet men jag fattar inte varför för 24mb/s måste ju räcka? Har testat olika webläsare men funkar inte. Kan någon snälla hjälpa mig?
Förlåt för konstig text är väldigt trött. Tack på förhand!