Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Drömmer hemska mardrömmar

Postat av Tjorven den 10 Januari 2011, 21:36
37 kommentarer · 363 träffar
Jag är en 18årig grabb som de senaste två nätterna har drömt två olika mardrömmar. De ena har jag drömt för några år sedan som jag även drömde nu. (mannen med tillhygge läs så förstår du)

Vi kan börja med den jag drömde i förrgår. Igår drömde jag att min brorsa som är 15 år körde bil på en slingrig 70-väg och höll 110 fart. Det var jag, min brpr och mamma i bilen och vid en kurva kom det fram en stoppskylt,
Min bror tvärnitade, körde in i räcket och bilen voltade rakt ner för ett stup. Bilen var rakt upp och ner och mot en säker död.

Jag kommer ihåg när jag var i luften att jag inte kunde få fram ett ord och att jag hade tårar i ögonen. Utan att jag visste om det så vaknade jag och kunde inte fatta att jag just dött i en dröm!

De andra drömmen är en dröm som jag drömt för ett antal år sedan men som jag även drömde inatt.
Det en man som kommer in från gästentrén med någon form av tillhygge och ska ha ihjäl oss men jag har alltid vaknat innan jag dött eller att han nuddat mig.

Nu har jag haft två otäcka drömmar två dagar irad och undrar vad fasen det är med mig? Detta kan väl inte vara normalt?
Har ni varit med om något liknande?

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..