Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Förnedrade Daniel

Postat av Låst konto 235086 den 10 Januari 2011, 20:46
9 kommentarer · 165 träffar
Hej känner att jag måster skriva av mig. Igår så skulle min syster och hennes nya pojkvän som var 29 år äta middag hemma hos oss. Var tvungen att klä mig fint för morsan tvingade mig. Dom kom på förmiddagen, maten var inte riktigt klar då så vi satt i vardagsrummet och småsnackade. Killen hette Daniel och han verkade som en trevlig typ, han spelade hockey på fritiden och pluggade till läkare. Han hade en fjortis aktig hockey frilla och när han vände sig om så kunde jag tydligt se att han inte hade något hår på huvudet i mitten ( wtf? )

Jag kände att jag behövde skratta men precis då så vände han sig om så jag fick bara fram ett litet lurigt leénde istället. När han satte sig i en fåtölj i vardsrummet så frågade han om jag spelade mycket på mitt Xbox. Jag svarade ja och då sa han att dom inte hade såna saker när han var mindre. Jag tänkte genast då på hans gubb fläck på huvudet och började skratta till. Jag höll händerna för ansiktet och försökte dölja det så mycket som möjligt. Kunde knappt hålla mig, det var fruktansvärt.

När han klämde till med att han enligt honom hade åldrats fort så brast jag genast ut i ett till skrattanfall. Han tittade bara konstigt på mig och jag bad om förlåtelse. Tror dock att min syster förstod vad jag skrattade åt. När maten var färdig så åt vi och pratade. Daniel skulle skaffa en tatuering och då förslog jag med en helikopterplatta, jag började genast skratta så att jag fick ont i magen, då blev min syrra förbannad,tror Daniel blev det också. Morsan har tjatat på mig hela dagen sen jag kom hem från skolan om det där med Daniel. Min syrra är också sur.

Vad ska jag göra? Be om förlåtelse?
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..