Postat av zile den 9 Januari 2011, 21:10 0 kommentarer · 209 träffar
yoyoyo jag lirade quake 3 för flera år sen så fick jag reda på quake live så jag började spela idag. men raketgeväret är cpet den svänger raketerna efter hur jag skiktar. sjukt jobbigt allafall hur får jag det att bara gå rakt ? love zile
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Nikotin, liksom koffein (som finns i kaffe som vissa nämner har samma effekt), gör så att blodkärlen drar ihop sig. Just i stjärten så är det extremt tätt med små blodkärl (vilket även gör att man fördelaktigt kan stoppa upp bomullstussar med substanser på i stjärten och få rus utav dom), när de drar ihop sig blir du mer känslig där bak helt enkelt. Så ifall du är lite nödig så kan du gå till extremt nödig, och ifall du inte är nödig alls kan du gå till att bli väldigt nödig.
Var en liknande tråd på flashback men den handlade om gräs. Själv känner jag så ibland om kag jg ska tända en jolle men efter den så försvinner den känslan.
Lol sluta försvara cigg, fan va inskränkta ni är alltså. För att bevisa det, fråga vem som helst som har slutat med cigaretter om den ångrar sitt beslut att sluta röka! Sedan tycker jag alla ska få göra som dem vill, men sluta att försvara hur dumt det egentligen är.
OnT: Ja man blir bajjanödig, samma med snus. Nikotinet sätter väl fart på tarmarna osv.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#2 Jag är väl medveten om att jag inte är ensam om det, skrev ju det i tråden.
Ifall jag springer omkring på stan och är skitig så brukar en cigg lugna ner min mage.
http://www.psychologytoday.com/blog/the-scientific-fundamentalist/201010/why-intelligent-people-smoke-more-cigarettes
OnT: Ja man blir bajjanödig, samma med snus. Nikotinet sätter väl fart på tarmarna osv.