Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Praktik

Postat av HEAT!1 den 7 Januari 2011, 13:41
24 kommentarer · 130 träffar
Hej! Det är så att jag ska praktisera vecka 16, så jag bestämde mig för att ringa till Intersport för jag vill praktisera där. Jag ringde halv 11 i förmiddags och sa vem jag va och att jag ville praktisera där, då säger hon "ja han som har hand om det är lite upptagen just nu, men jag kan ta ditt nummer så ringer han upp".

Givetvis lämnade jag mitt nummer, men han har inte ringt upp mig än, min syv på skolan pratade om att "även om dom inte ringer upp så är det inte så att dom inte vill att ni ska komma, det kan va så att dom har mycket och göra och glömt bort det". Jag är fortfarande osäker på hur jag ska göra, ska jag ringa upp? Känner mig väldigt på då och dem kanske tycker att jag är jobbig.

Ni kanske inte tycker att det är ett stort problem, men det är ändå ganska viktigt för mig, så alla seriösa tips och svar är jag tacksam för.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..