Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Måste hålla mig vaken.

Postat av anted00d den 7 Januari 2011, 06:35
22 kommentarer · 1 126 träffar
Jo tjenare..

Här kommer dagens I-lands problem.

Min dygnsrytm är lite speciell just nu, jag somnade igår klockan 09-10.00 på morgonen och vaknade runt halv nio på kvällen.

Har varit vaken sen dess och jag måste helt enkelt hålla mig vaken tills typ 00.00.

Anledningar:

* Jag vill återställa min dygnsrytm normal igen.

* Jag ska på fest idag, och inte däcka i något hörn och sova där hela festen.

Hur skall jag bära mig åt? Har inte så mycket pengar, har bara pengar till alkohol, pengarna som blir över räcker kanske till en eller max två Red Bull, som inte hjälper så hemskt mycket..

Behöver effektiva tips!

Lite information för er som vill hålla er vakna:
Duscha inte i kallt, visst du blir pigg, men efteråt känner du att du fryser och till slut bestämmer någon del i din kropp vare sig du vill eller inte att lägga sig under ett varmt täcke, och självklart somnar man till slut i så fall.
Duscha absolut inte i varmt vatten heller, det gör din kropp utmattad.
Trött + utmattad är fan ingen bra kombination, går raka vägen till sängen i såna tillfällen.

Drick lagom mycket kaffe, för mycket kaffe och cola och sånt där gör bara så att du mår dåligt och får ont i huvudet och eventuellt ont i magen.
I nödfall när du nästan håller på att svimma ska du gå och kasta kallt vatten i ansiktet på dig själv från handfatet.
Var ute så mycket som möjligt, frisk luft är alltid bra och du blir pigg utav det, speciellt om du rör mycket på dig och gör sociala aktiviteter.
Föregående tråd
Nästa tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..