Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

W7, Mic problem!

Postat av Hampz. den 7 Januari 2011, 02:13
1 kommentarer · 59 träffar
Tjena,

Efter flertal stunder och timmar framför google med trådar funna med samma problem utan resultat, tänkte jag vända mig hit...

Felet är då, till exempel i Skype när jag försöker prata med någon hör dom bara vad jag gör på datorn, detta händer även när jag testar micen i windows... Om jag till exempel har musik på så hör man det... Dock om jag tar "listen to mic~" i Recording devices låter det verkligen krig, har testat boosta micen i olika lägen och även det utan resultat, om boost står på 0 låter det inte krig när jag testar dock...

Micen står på mute.

Har Realtek HD Audio manager, vet inte hur det ska hjälpa men antar att jag har ett realtek ljudkort då. (Ja, jag är kass på datorer)...

Så, har ni någon lösning på detta kommer jag bli väldigt väldigt glad! Och notera att jag använder Windows 7!

Tack på förhand...

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..