1
Den hemske gamle mannen
Postat av Lindberg~~ den 4 Januari 2011, 02:35
39 kommentarer · 169 träffar
hej mitt namn är Emil och jag jobbar på helgerna hos en firma som sköter trädgårdar och målar hus, för ungefär 3veckorsedan var jag hemma hos en gammel man och hjälpte han skotta snö, när vi var nästan klara fråga han om jag var bra på datorer och datanörd som jag är så sa jag ja och frågade vad han ville ha hjälp med, det visade sig att han ville ha hjälp med att installera en cam så han kunde snacka med sin dotter som bor i USA, vi gick in i hans ''data rum''. Jag gick först och när jag är ungefär i mitten av rummet hör jag en smäll det var gubben som smällde igen dörren bakom oss och mig gubben sa att jag skulle sätta mig på den gamla datastolen och starta datorn. och det gör jag efter några minuter känner jag mig trött och faller sedan ihop på tangentbordet. Jag vaknar upp med en enorm smärta runt armar och fotleder jag är fastbunden i en säng helt naken gubben står lutad över sängen med en kamera han säger att detta är live så skrik inte på hjälp annars dödar han mig, han börjar klä av sig och ställer sig vid sängen och börjar runka han säger också att detta inte kommer göra ont efter en stund och att jag ska stöna som om att jag tycker om det, han börjar suga på min penis och sen frågar han vart jag vill ha den och mimar i röven, så jag tvingas säga röven inför kameran. Han håller på med mig i ca:40min sen håller han en blöt handduk framför mitt ansikte och jag svimmar av jag vaknar upp i en skogsdunge med kläderna på och känner efter en stund igen mig, jag befinner mig ca:1 km från mitt hem. jag börjar gå hemåt väl hemma frågar pappa hur min dag har varit och jag säger: ja det har den och går in på mitt rum.
jag har inte kunnat glömma den här händelsen, tänker på det hela tiden och snön gör det inte bättre.
Vad ska jag göra ska jag polisanmäla, har redan sagt till firman att jag inte vill jobba mer, jag gråter mig igenom nätterna kan inte tänka på något annat, skulle gärna vilja ha svar förslag på vad jag ska göra, snälla hjälp mig '' en ensam pojke i en stor värld''
jag har inte kunnat glömma den här händelsen, tänker på det hela tiden och snön gör det inte bättre.
Vad ska jag göra ska jag polisanmäla, har redan sagt till firman att jag inte vill jobba mer, jag gråter mig igenom nätterna kan inte tänka på något annat, skulle gärna vilja ha svar förslag på vad jag ska göra, snälla hjälp mig '' en ensam pojke i en stor värld''