Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vart skulle du resa ?

Postat av Arasto den 3 Januari 2011, 00:21
114 kommentarer · 238 träffar
Hallå där!

Fyller snart 18 och får önska mig en semester till vart jag vill och har väldigt svårt att bestämma mig så jag tänkte att jag tar och ser vad fragbite folket har att rekommendera

Nå, Om du fick en semester till vilket place som helst i earth, vart skulle du resa?

Tusen tack!

Edit; Tack som fan för alla tips och åsikter, tråden vart väldigt lyckat!
Läget ser just nu ut såhär: Får jag en polare att följa med mig på en trip så är jag fortfarande skeptiskt på vart det kommer resas.
Om jag inte lyckas få med någon av polarna så kommer jag troligtvis dra med typ morsan eller syrran och då lär det bli New York eller Los Angeles

Notera; anledningen till att det vi kanske drar till LA ist för NY är för att jag har en gammal släkting i LA så vi slipper betala för boende vilket gör det tusen gånger billigare.

Återigen, tack för tipsen. Skulle uppskattas ännu mer om ni höll tråden alive och låter tipsen fortsätta flöda.
Föregående tråd
Nästa tråd

114 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 114 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..