Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Misshandel?

Postat av EliasljungQ den 3 Januari 2011, 00:19
17 kommentarer · 207 träffar
Tjena!
Jo det var såhär att på fredagens nyårsfest blev en kille väldigt aggresiv och började gå på min polare, jag gick då emellan och försökte prata med den andra snubben när han plötsligt skallar mig, jag som hatar bråk gick bara därifrån och in på toaletten för att inte blöda på min polares golv (dock så fick jag höra att mina polare flygt på honom så fort han utdelat skallen).

Nu såhär två dagar senare så kan jag se att min näsa är ganska sned, Den var lite sned innan pga. att jag fick en större gren över näsan i förskolan men det är betydligt värre nu. Jag ska åka in och titta till snoken imorgon antagligen men det jag undrar är om jag kan få ut ett skadestånd på detta? (Jag vill inte lägga en anmälan på killen då han känner ett antal högerextreminister som jag gärna skulla slippa att få fler skeva kroppsdelar av)

Latmans versionen: Blev skallad på en fest så näsan blev sned, kan jag få ut skadestånd på detta utan att lägga en anmälan?
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..