1
Internet problem!
Postat av meckaZUTTENidag den 30 December 2010, 22:30
3 kommentarer · 42 träffar
Tja alla fragbitare , mitt internet har vart konstigt sen igår... har sen igår provat startat det men det laddar och det kommer inte upp någon fönster eller något i både skärmen och procceser, jag har också provat detta på google chorme , firefox och internet explorer och alla har samma problem!
Jag har även testat att systemåterställa , köra som administratör o.s.v. men ingenting hjälper alls ? sitter just nu och skriver via "steam internet" vilket är laggigt och äckligt.
och när jag ska starta LoL (leage of legends) så kommer det upp en ruta som säger "meddelande från webbsida - the launcher has experienced an error. Please restart this application."
Har också bredbandsbolaget 100mbit! 100/10 eller vad det nu heter!
aja endast seriösa svar tack!_________________________ ______________________________ ______________-
Jag har även testat att systemåterställa , köra som administratör o.s.v. men ingenting hjälper alls ? sitter just nu och skriver via "steam internet" vilket är laggigt och äckligt.
och när jag ska starta LoL (leage of legends) så kommer det upp en ruta som säger "meddelande från webbsida - the launcher has experienced an error. Please restart this application."
Har också bredbandsbolaget 100mbit! 100/10 eller vad det nu heter!
aja endast seriösa svar tack!_________________________ ______________________________ ______________-