Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan jag anmäla de små kräken??

Postat av thisisfunnn den 30 December 2010, 18:44
18 kommentarer · 165 träffar
Jag bor i en studentlägenhet och igår så blev det godnatt ganska tidigt då jag skulle upp för att gå på ett släktkalas hos min kusin. Jag gick och la mig vid 23:00, borstade tänderna osv. Jag hade lite problem med att sova och efter ungefär en kvart så kunde jag svära på att jag hörde musik. Jag öppnade ögonen och spetsade öronen ordentligt.

Musiken skruvades upp mer och mer och jag hörde en del röster i trappuppgången. Jag smög upp i bara kalsongerna, flyttade på min katt findus som låg vid dörren. Jag hann inte ens ta på mig ett par byxor innan en massa med folk säkert 15-20 st stormade in och sprang uppför trappuppgången. Jag tänkte låta dom ha kul så jag satte på datorn istället, kollade min mail. Efter en timme så var det fullt ös, folk stod och spydde i trappuppgången och en del grät ( vet inte varför ), också värt att nämna så var det en kille som hade fått sig en jävla klocka rakt på ögonbrynet, så jag hade fått en massa med blod på min dörrmatta.

Jag tog snabbt på mig kläder och öppnade ytterdörren. " Var snälla och dämpa er lite " skrek jag till dom. De vägrade lyssna så jag skrek till igen. Det stod 2 st tjejer och skrattade åt mig och resten dansade fortfarande till fjortisdunket.
Då kom jag på en idé, jag sprang in igen, slet ihop garderobsdörren och tog fram min studentuta. Jag hade hittat den förra året i ett dike.

Jag går ut i hallen, öppnar ytterdörren en bit och sträcker ut handen. är jag trycker till så händer det ingen utan bara pyser lite. Andra gången så blåser det till rejält och en del skriker till. Musiken stoppas och det blir rätt tyst ( behagligt för öronen ).
Jag hörde hur det tystnade en stund, det blev inget mer liv under kvällen MEN när jag vaknade på morgonen och skulle ställa ett par skor utanför dörren så ser jag hur de har kastat en massa med ägg på min dörr!

Jag blev förbannad och stod och bankade på grannens dörr i säkert 5 minuter men ingen öppnade.
Det tog ett tag att göra rent dörren och nu efter att jag kommit hem från kalaset, tror ni att jag kan anmäla honom? Kommer jag att få någonting utav det?

Eller så kan ni koka ihop några sätt som jag kan hämnas tillbaka på!

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..