Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bli av med finnar snabbt!

Postat av arrearku den 30 December 2010, 01:54
20 kommentarer · 283 träffar
Nu är det så att jag har ett problem. Jag har aldrig haft något problem med finnar förut, får några enstaka som inte stört mig så mycket. Men nu har jag fått tre fula, äckliga finnar som sitter precis under läppen. Riktigt tätt ihop sitter de också, typ som dugtrio i Pokémon.

Det stora problemet är att jag ska på fest hos en flicka jag tycker om på nyår (fredag) och där kommer även en massa av hennes vänner vara som jag aldrig träffat förut. Finns det något sätt att bli av med dessa finnar, eller få dem att synas mindre, innan fredag kväll?

EDIT: Jag är för övrigt 18 år för de pappskallar som menar på att jag kommit in i puberteten nu. Var ett tag sedan hör ni, bara inte haft någon farlig acne och har inte nu heller, fick bara oturligt nog mina tre värsta finnar i princip samtidigt och på samma ställe!

Tack på förhand!

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..