Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

[PROBLEM] Hjälp mig övertala idioten!

Postat av Pr0b1n den 28 December 2010, 23:36
16 kommentarer · 73 träffar
Tja FragBite!

Inleder med att berätta att mina föräldrar är skilda och att jag spenderar mestadelen av tiden i min pappas hus men är hos min mamma nu.

Problemet är att min pappa, eller egentligen hans dominanta fru (a.k.a min låtsasmamma) är en jävla stenåldersmänniska och tillåter inte att jag skaffar ADSL (internet via telefonjacket i huset) så får därför sitta med ett sketet mobilt bredband mitt ute i skogen men skitdålig täckning. Överdrev kanske lite, är faktisk helt okej att surfa på men 150 ping i onlinespel är fan inte kul. Jag gillar liksom många här på FragBite att lira cs, lol och andra spel ibland på kvällarna när man inte har läxor eller något annat bättre för sig men med mobilt bredband är det fan inte lätt..

Om det finns någon som är eller har varit i samma situation så tar jag gärna emot råd på hur jag ska lyckas övertala käringen. Om jag lyckas övertala med hjälp av någons grymma argument så bjussar jag på ett billigt steamspel nu i reatider.

Tack på förhand :)

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..