Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem angående Xai

Postat av hogen den 28 December 2010, 22:36
6 kommentarer · 212 träffar
God fortsättning på er alla.

Har stött på ett litet problem, köpte en Steelseries Xai nu på mellandags rean och den vägrar fungera som jag vill att den skall!

Till musen använder jag en Steelseries qck+, och tycker att den bör fungera till den med tanke på att det är samma leverantör.

Hur som helst så verkar den som att den inte vill läsa korrekt, i snabba rörelser i cs stannar musen upp helt och hållet och flyger upp, ner, höger och vänster i en mindre bana. Jag har testat diverse profiler, allt från eg spelare till fnatic spelares profiler och INGEN vill fungera som den skall.

En annan väldigt konstigt grej är att sensen ändras helt och hållet ibland, igår körde jag med gts profil då kändes sensen i windows bra, men idag, med samma profil rör sig musen slöare än en snigel.

Finns det något man kan göra åt detta? Eller fungerar denna mus inte med min nuvarande musmatta?

Tacksam för alla seriösa svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..