1
3g nät (mobilt Bredband)
Postat av Jackzor den 28 December 2010, 14:06
9 kommentarer · 41 träffar
Hejsan! Det är så här att min moder har gått och skaffat sig ett mobilt bredband (fråga mig inte varför)... Men nu är det så här att när hon skaffade det så sa han på 3 att vi kan surfa hur mkt vi vill för 318 kr i månaden. Men nu när jag satt och spela WoW så blev jag dc, och skulle logga in igen så stod det bara connecting.
Så jag prova starta om det(mobila bredbandet), men det ville inte funka så jag öppnade firefox och då kom det upp att jag har överskridit min gräns så jag ringde till morsan och fråga vad detta var och visste inte vad jag menade för han på 3 hade inte sagt något om detta.
Killen på 3 lovade även oss 10/mbit nu innan nyår och 14/mbit nu efter nyår, men kan säga att vi verkligen inte får ut 10/mbit.
Så nu till den riktiga frågan, kan vi säga upp vårat mobila bredband ? (hon skrev på att vi ville hade det i 2år) Med tanke på att vi inte får det dom lovade oss?
(vi kommer även ringa och fråga vad dom håller på med)
Någon som vart med om något liknande?
Provade med bredbands kollen hur mkt vi får ut nu : http://data.fuskbugg.se/dipdip /B%F6ginternet%21.png (Vart så där i 5 min nu)
Tack o hej!
Bjuder på stavfel och sånt :D puss!
Så jag prova starta om det(mobila bredbandet), men det ville inte funka så jag öppnade firefox och då kom det upp att jag har överskridit min gräns så jag ringde till morsan och fråga vad detta var och visste inte vad jag menade för han på 3 hade inte sagt något om detta.
Killen på 3 lovade även oss 10/mbit nu innan nyår och 14/mbit nu efter nyår, men kan säga att vi verkligen inte får ut 10/mbit.
Så nu till den riktiga frågan, kan vi säga upp vårat mobila bredband ? (hon skrev på att vi ville hade det i 2år) Med tanke på att vi inte får det dom lovade oss?
(vi kommer även ringa och fråga vad dom håller på med)
Någon som vart med om något liknande?
Provade med bredbands kollen hur mkt vi får ut nu : http://data.fuskbugg.se/dipdip /B%F6ginternet%21.png (Vart så där i 5 min nu)
Tack o hej!
Bjuder på stavfel och sånt :D puss!