Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ganska nere..

Postat av ztail_ den 26 December 2010, 01:49
6 kommentarer · 113 träffar
Hej! Jag vet inte varför jag skriver här men har tråkigt och kan va skönt att få skriva av sig/få tips.

Jag kom precis ur ett förhållande för cirka 3 månader sedan och vi hade varit tillsammans i dryga 2 år.Jag mådde dåligt först men jag gick ut med kompisar och träffade andra tjejer vilket gjorde att jag kom "över" mitt ex väldigt fort. Men just nu känner jag mig ganska vilsen och vet inte riktigt hur jag vill ha det. Träffar en tjej som jag gillar men vi har bara sex, inget annat. Det är väldigt närgånget ibland dock men det känns bra. Tror inte att jag skulle kunna vara tillsammans med henne men jag gillar henne och att vara runt henne.

Sen har jag träffat 2 andra men bara one night stand och dem har hört av sig efter men allt känns bara så förvirrande och tokigt, allt känns som ett spel. Jag kan känna mig väldigt ensam ibland på kvällarna men jag kanske inte är så van vid singellivet och att vara ensam? Jag gillar det dock väldigt ofta, när man är ute och så.

Någon som har känt likadant? :(
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..