Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hajkött i pizzan? Kommer jag dö?

Postat av juliano den 25 December 2010, 20:37
89 kommentarer · 3 023 träffar
Tjena fb.

LÄS, LÄS, LÄS, VIDRIGT! NEEEDAR HJÄLP.

Jo, det är en fett jävla äcklig sak som hände för några timmar sen. Jag va på ett ställe som heter "VEA GRANDE" och tog en pizza med räkor&oxfile, bea. Maten kommer fram efter ett tag, och jag tar min första pizza bit, tar en "oxfilebit" i munnen innan jag tar pizza biten.. och helvete.. Kan inte förklara smaken, den smakade typ, damm, luktade kuklukt efter man kissat?, den va inte ens varm? då menar jag inte välstekt som oxfile SKA VARA.

Anyway, äter några bitar från pizzan och det smakar rent skit.
Jag känner att jag får så här, as stark illamående och springer till toaletten.. Men vägen till toaletten måste man gå igenom "pizzabakarnas place" eller vad man säger, helt enkelt däär dom bakar, man måste gå förbi dom. Så jag frågar vart toan är och det är brottom. Tjejen framför kassan leder mej dit, men hon stänger dörren exakt innan jag kommer in till "bakarna".
Hon babblar på nått språk som jag inte hör, (det va inte svenska iaf), Och direkt säger ursäkta, kom. En man står framför frysen liten bit bort vid toalettdörren och ler mot mej, försökte säkert va vänlig. Väl inne på toaletten tvättar jag ansiktet med kallt vatten för illamående brukar gå bort då(iaf för mej), men den här gången gick det inte bort, kände att spyan va uppe i halsen..
Jag gick ut från toaletten och sa "tack för lånet" varför vet jag inte...När jag ska fortsätta förbi frysen så springer tjejen och ställer sig EXAKT på samma ställe som mannen stog. Jag tänkte vafan? nått är fan fel.. Anyway, jag ler och går till bordet där mina polare sitter. Vi snackar vidare osv, sen sa jag att det va nått mysko på gång, min kompis sa att vi skulle springa och kolla vad det är i den jävla frysen. Jag tvekade och sa att det är säkert inget speciellt vafan, vi drar. Kompisen vägrar och springer till tjejen i kassan, säger GE MEJ NYCKELN TILL TOALETTEN DET ÄR KRIS! hon säger visst och ger den till min kompis. Kompisen springer och precis då stoppar tjejen honom och försöker komma på nått ämne, hörde inte så mycket vad dom sa men hörde att min kompis sa nått om att "jag" mådde illa..Kompisen putta henne åt sidan och sprang in!..
Helvete oxå.. dörren va låst!.. Tjejen flinar och öppnar den försiktigt, hon säger vänta här och går in själv och snackar med dom återigen.. Min kompis ropar dit mej till dörren, (hon har öppnat den pytte pytte lite), när jag går dit ber han mej kolla mot kylen, den syns väldigt bra genom det lilla hålet eller vad man ska säga.. Han ropar på mej och är typ helt gul i ansiktet, jag undrar vad det är och han sväljer sitt spott och pekar mot kylen.. wtf?? fan händer tänker man då självklart.. Iallafall, jag kollar mot kylen och helvete, helvete, helvete säger jag bara. Man ser typ, 30cm fena sticka ut, grå/vit, väldigt ljust grå är den. Ser ut som en typ, ja.. HAJFENA.. Helvete.. ANYWAY! "tillbaka till stunden".. Tjejen öppnar dörren och säger varsågod, jag och kompisen ramlar in, efter som vi lutade så jävla mycket mot dörren. Vi ställer oss upp och säger äsch de är lugnt, tjaråååååå!!

Tar jackan, tar på mej den och vi kutar inihelvete!!

Nu mår jag lite bättre iaf, varför jag mår illa nu är för att jag tänker på den där hajfenan, asså jag är fan säkert på att det var en! typ så här fast den här på resturangen va väldigt rutten isåfall! http://baraalek.blogg.se/image s/2010/hajfena_107897746.jpg

Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, äckligaste ever, asså kan inte fatta, tänk om det verkligen är en hajfena, och jag har ätit, ja.. hajkött.. Fyfan, smaken va inte alls nå göött ska ni veta.

Varför jag drog upp tråden va att för att jag inte vet vad jag ska göra seriöst... Ska jag polisanmäla? gå dit och styra upp det själv med min höger? golva hela jävla bunten? Bjuda hem dom och lägga lite bajsklumpar i min "hemlagade" pizza?

FB NI MÅSTE SÄGA, polisanmälan? eller kaoz? eller vadå?

Tack för er som orkade läsa.

Drar upp en update senare efter jag fått all tips jag behöver, så får ni höra vad jag tillslut gjort.
Föregående tråd
Nästa tråd

89 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 89 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..