Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hur får jag tjejen att bli intresserad?

Postat av Lukez den 25 December 2010, 00:53
64 kommentarer · 1 659 träffar
Tjena Fragbite!

Jag tror jag har känslor för en tjej i min ålder (16), vi säger hon heter "Anna". Jag tänker på Anna hela tiden och jag vill träffa henne irl och lära känna henne mera!

Hon är rolig, smart, vacker, perfekta kroppen, perfekta leéndet mm. Hon får mig att le och jag tänker på henne typ hela tiden. Jag är inte direkt den "snygga fotbolls spelaren" som alla är runt om, men jag själv tycker jag har skön stil och ser helt OK ut...

Till mitt problem: Saken är den att jag inte vågar snacka med Anna på MSN & FB. Vi snackade typ varje dag för exakt typ 1 år sen på MSN och SMS. Då hade vi hade roligt tsm, men vi träffades dock aldrig irl efter skolan. Sen slutade vi bara snacka helt plötsligt...

För typ 1 månad sen skrev hon till mig på MSN, i sammanband med att jag fyllde år dock. Skrev typ Grattis, vad jag gjorde, hur jag mådde, om jag trivdes i nya skolan mm.

Till min fråga.

Ska jag ta mod och ta första steget och börja skriva med henne?

Seriösa svar tack! Har gått och funderat på det här länge nu....

God Jul & Gott nytt år Fragbite!

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..