1
iPad/zenithink
Postat av jimann den 23 December 2010, 19:26
0 kommentarer · 199 träffar
Har lite frågor angående zenithink , fungerar som en iPad i princip. Jag undrar om man kan spara ner bilder från webbläsaren och använda till exempel som bakgrund, som man kan göra på datorer genom att högerklicka och spara som...
När man går in på en hemsida från iPad/zenithink så ställs det automatiskt in till mobilanpassat och jag undrar ifall man kan
ställa in så att webbläsaren uppfattar
hemsidorna som vanligt, dvs som datorinställt. När jag till exempel går in på Facebook sp kan jag trycka på "visa hela webplatsen" så får jag facebook precis som på datorn, men så fort jag uppdaterar genom att klicka på Facebookikonen uppe till höger, så återställs den till mobilinställning.
Tack på förhand!
När man går in på en hemsida från iPad/zenithink så ställs det automatiskt in till mobilanpassat och jag undrar ifall man kan
ställa in så att webbläsaren uppfattar
hemsidorna som vanligt, dvs som datorinställt. När jag till exempel går in på Facebook sp kan jag trycka på "visa hela webplatsen" så får jag facebook precis som på datorn, men så fort jag uppdaterar genom att klicka på Facebookikonen uppe till höger, så återställs den till mobilinställning.
Tack på förhand!