Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem [HJÄLP]

Postat av Håk4n den 22 December 2010, 17:14
7 kommentarer · 183 träffar
Hej Fragbite!För ett tag sen var jag ute med några vänner.Det var en fjortis som var skit snygg. Jag tänkte f*ck jag måste sätta på henne ,Så jag fråga om vi skulle gå hem till mig .Hon sa ja så klart ;).Sen när vi väl var hemma hos mig så tänkte jag fan har ju inga kondomer! Så jag gick in till farsans rum , Där låg inga sedan gick jag och kolla lite överallt så hitta jag en ballong. Jag tänkte "WOW" vilken idé Så jag tog den i fickan. Och i fickan så hade jag en fickkniv (ifall någon anfaller) Så den gick sönder lite .Sedan gick jag in på mitt rum och satte mig på min säng bredvid henne. Jag sa direkt "Vad ska vi göra?"
Hon svarade "Se en film" Sedan så kollade vi på Trojan tror jag den hette. Under filmen började jag smeka hennes tår och hon börja fnissa sedan börja jag strula med henne och detta ledde till ligg. Men när vi väl höll på så sa hon "HaH är de där inte en ballong?" Jag svarade nervöst " mm men den är säker jag hade ingen kondom så" hon svarade " Okej skit i de" . Och eftersom den hade hål i sig så blev hon självklart med barn! :( Hon vägrar att göra något hon säger att hon vill behålla den.
Så jag gick hem till henne och sparka henne i magen allt jag kunde och hoppades på de bästa.

Disk; Vad skulle ni gjort?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..